Thursday, December 23, 2010

Wanneer Predikante Werk Kry

Die groot dag het aangebreek, ek het werk gekry. Terwyl ek op die strand gewandel het, het die oproep ingekom. Ek is nou 'n proponent in beheer van gesinsbediening in 'n voorstedelike gemeente. Gister het ek van my eerste goedjies begin intrek, met die hulp van my vorige kollega. Met 'n 1969 International het ons die klein vraggie, wat my lewe is, afgelewer. Dit was nie die grootste werk nie. Toe begin die uitpak. En mens pak mos nie lukraak uit nie. Doelgerig. Met missie. Sistematies. Daarom begin ek by een vertrek en werk my pad deur na die ander. Dit is baie herhalende werk. Haal bondel koerantpapier uit, vou oop. Haal glas, versiering of beker uit, en plaas op rak. Volgende. Perfekte werk om mens se gedagtes aan die gang te kry.

Skielik besef ek: Hierdie wonderlike pastorie is die eiendom  van 'n gemeente waarby my aanvanklike aansoek afgekeur is (Sien Wanneer Predikante Werk Soek). En ironies genoeg, vind ek myself, na my aanvanklike negatiwiteit, opgewonde. Opgewonde oor nuwe moontlikhede. Opgewonde oor die toekoms, en dankbaar vir die geleentheid. Die harde werklikheid van die menslike vermoë om blind te word vir dit wat mens voor bang is, as geleentheid hom/haar in die oë staar. Is ek besig om myself te verraai? Hoekom het hierdie vorige gevoelens soos mis voor die son verdwyn? Sien ek net wat ek wil sien?

Een van my kolegas in Warmbad het vir my kort na die aanbod per e-pos die volgende gese: "Sterkte met die besluit, en wat jy ook al besluit, maak dan dat dit die regte besluit is." Dit beteken dat gelukkig wees nie 'n passiewe gebeurtenis is nie, maar aktief. Dit beteken dat 'n groot deel van my geluk en vrede van myself gaan afhang. Dit beteken nie dat daar geen slegte goed met my gaan gebeur nie, maar ek kan altyd kies hoe ek daarop gaan reageer. Dit is die voordeel van 'n blog, jy kry geleentheid om jou ervarings, denke ens op 'n skerm voor jou te sien. Jy kry geleentheid om jou denke, uit die boks te haal, oop te vou, daarna te kyk en dit op sy plek te bêre.

My aanvanklike negatiwiteit? Ek het dit uitgehaal, die koerant oopgevou, 'n plek daarvoor uitgesoek, en dit sorgvuldig gebêre. Nou gaan ek aan na die volgende kamer. Nuwe kamer waar ek self kan kies wat ek hierbinne wil uitstal. Wat 'n voorreg.

No comments:

Post a Comment